Košík
NAŠE SLUŽBY

S čím Vám pomůžeme

Držení těla

Trápí vás bolest zad v kříži? Bolí vás záda při sezení? Stojíte nakřivo a bolí Vás z toho celý člověk? Jsme tu pro vás učíme lidi sedět a chodit!

Bolest

Cítíte bolest hlavy vzadu? Bolí vás záda v kříži? Bolest pod levou lopatkou vám nedá spát? Máte vbočený palec? Nemusíte se trápit, zbavíme Vás bolesti jednou pro vždy!

Sport a pohyb

Sportujete a máte bolesti kolene na vnitřní straně či v klidu? Chcete sportovat, ale bolest Vás limituje? Napište nám, pomáháme sportovcům k lepším výsledkům!

COVID

Jste po covidu a potřebujete se vrátit do formy? Bolí Vás záda po covidu? Špatně se vám dýchá? Poradíme Vám, jak z toho ven

Komu pomáháme

Profi a amatérským sportovcům

Jste to vy, kdo rád sportuje, buď pro radost nebo profesionálně, ale při pohybu Vás něco bolí? Tak to zapadnete do řad našich "opravených" sportovců.

Pracujícím lidem u PC a ostatním

Máte náročnou sedavou práci? Jste celý den na nohou anebo taháte své milované dětské závaží a všechno Vás z toho bolí? Pomůžeme i Vám!

Maminkám po a před

Jste po porodu a potřebujete, jak si ulevit od bolesti nebo poradit, jak se vrátit do běžného života? Obraťte se na nás!

Firmám a zaměstnancům

Pomůžeme Vašim zaměstnancům od bolesti zad a ostatních obtíží. Děláme instruktážní videa na různá témata (Jak pracovat v sedě, Jak si ulevit od bolesti pomocí automasáže, Jak si uvolnit kyčle ze sezení atd.) Nastavíme Vám program na míru!

Nejčastější dotazy

Fungujeme online i off-line, pokud se chcete s námi potkat i off-line napište nám email a dohodněte si konzultaci ještě dnes.

Napište nám email info@fyzioprokazdeho.cz a dohodněte si konzultaci.

Nenašli jste svoji profesi? Napište nám na email info@fyzioprokazdeho.cz a najdeme společné řešení.

Fakturu najdete ve Vašem klientském účtu po přihlášení.

Po zaplacení nebo zapsání navazujícího kurzu jej najdete v členské sekci.

Osobní konzultaci děláme na Praze 2, Slezká 69. Pouze po předchozí domluvě.

Napište nám na email, poradíme Vám, jestli je to pro Vás vhodné či nikoliv.

Ano, je. Kurz je dostupný po registraci a je zdarma. Snažíme se zlepšovat obecné povědomí o zdravých pohybech a pomoc Vám všem.

Ceník

Poptávkový formulář